Szállítás és fizetés
szállítás
Házhozszállítás webáruházunkból
Magyarország területén a webáruházunkban megrendelt termékeket a Foxpost és MPL futárszolgálatok munkatársai szállítják házhoz. A kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, ezért azt ajánljuk, hogy olyan címre kérje a szállítást, ahol ebben az időszakban biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot, vagy kérje csomagpontra.
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és – küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők általában 1-2 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 ( jelenleg 4 ) napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt
bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. Az automaták listáját és további információt itt találsz.
Utánvétes csomagnál bruttó 300 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Szállítási díjak
FOXPOST:
Automatába való szállítás esetén: 1190.- Ft
Automatába való szállítás utánvéttel: 1490.-Ft
Automatába való szállítás 20000 Ft felett díjmentes
Házhozszállítás esetén: 2690.- Ft
Házhozszállítás utánvéttel: 2990.- Ft
MPL:
Házhoz szállítás Magyarország területén kézbesítés:
bruttó 5990 Ft+300 Ft utánvételi költség
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt vegye szemügyre, és ha sérült, készítsen róla kárfelvételi jegyzőkönyvet a futárszolgálat munkatársával, vagy ne vegye át a csomagot és a probléma megoldása érdekében hívja ügyfélszolgálatunkat. Reklamációt az esetleges sérülésekről az átvétel után jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni.
MPL (Magyar Posta Logisztika) ügyfélszolgálat elérhetősége:
06-1-333-7777
Hétfőtől-Szerdáig és Pénteken: 08:00-17:00.
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Fizetés
Banki átutalás (Előre utalás)
Megrendelést követően egy elektronikus proforma számlát küldünk, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a proforma számla számát, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.
Online bankkártya
Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Barion Zrt.
Webáruházunk részére az Barion Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Online fizetés és kiszállítás esetén
Banki átutalás (Előre utalás)
Megrendelést követően egy elektronikus proforma számlát küldünk, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a proforma számla számát, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.
Készpénzzel a futárnál
Termékeit átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki a futárszolgálat munkatársánál.
Bankkártyás fizetés a futárnál
A futárszolgálat munkatársai, vagy automatái a következő bankkártyákat fogadja el:
MasterCard és Visa Classic (dombornyomott bankkártyák),
Maestro és Visa Electron (nem dombornyomott bankkártyák),
American Express kártyák.
Vásároljon érintésmentesen a futárnál, vagy automatánál is az erre alkalmas bankkártyájával.
